تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

رونمایی از کوپه تازه نیسان-اینفینیتی

نمايشگاه خودرو پاريس 2010
 
رونمایی از کوپه تازه نیسان-اینفینیتی/گزارش تصویری  
 

خودروساز ژاپنی نیسان با سه خودروی تازه در نمایشگاه امسال شرکت کرده است. اینفینیتی G37 طراحی تازه و رینگ های گرافیتی جالب توجهی دارد و M35h ترکیبی سریع و با مصرف سوختی مقرون‌به‌صرفه است.



Infiniti زیرمجموعه خودروساز ژاپنی نیسان، نمونه مفهومی لوکس و تازه‌ای را در نمایشگاه خوردو پاریس ارائه کرده است. این اینفینیتی جدید یک G37 با سقف متحرک و طراحی اسپرت است. طراحی جسورانه و رینگ‌های 19 اینچی با 7 اسپوک گرافیتی این خودرو جالب‌توجه است.
اینفینیتی IPL G
هنوز خبری از مشخصات فنی این اتومبیل نیست اما احتمالا نسبت به گروه G کوپه این شرکت با موتور 6 سیلندر 7.3 لیتری و قدرت 330 اسب بخار، قدرت کمتری خواهد داشت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
اینفینیتی IPL G
این اتومبیل که می‌تواند مانند نمونه‌های پیشین آن رقیب اتومبیل‌های لوکسی مانند بی.ام.و کوپه سری 3 و مرسدس بنز کوپه Cکلاس باشد به قیمتی بالای 50هزار دلار، سال 2011 وارد بازار خواهد شد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
اینفینیتی IPL G

اینفینیتی M35h ترکیبی
این سدان ترکیبی که در نمایشگاه خودرو امسال رونمایی شده، یکی از خودروهای الکتریکی-بنزینی است که بهار آینده وارد بازارهای اروپایی و ایالات متحده خواهند شد.
نیروی حرکت این اتومبیل از یک موتور بنزینی 3.5 لیتری V6 با قدرت 302 اسب بخار و یک پیشرانه الکتریکی 50 کیلوواتی تأمین می‌شود. استفاده از این دو موتور در کنار یکدیگر می‌تواند سرعت این اتومبیل را تنها در 5.9 ثانیه از صفر به صد کیلومتردرساعت برساند. به همین دلیل اینفینیتی M35h ترکیبی، سریع‌ترین مدل اروپایی ارائه شده توسط نیسان خواهد بود. حداکثر سرعت با پیشرانه الکتریکی 248 کیلومتربرساعت است و مصرف این اتومبیل در هر 100 کیلومتر رقم اقتصادی 7.38 لیتر تخمین زده می‌شود. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
اینفینیتی M35h
برای ورود به بازارهای اروپایی، اینفینیتی M35h ترکیبی نه‌تنها مطابق استانداردهای این اتحادیه خواهد بود بلکه به امکانات اضافی متعددی مانند کنترل و هدایت خودکار، هشدار حین عبور از خطوط کناری جاده، سیستم صوتی فوق‌العاده و سیستم کنترل آب‌و‌هوای نیسان مجهز خواهد شد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
اینفینیتی M35h

نمونه بهبود یافته Nissan GT-R
نیسان مشخصات فنی چندانی از این نمونه که سال 2012 وارد بازار خواهد شد در اختیار بازدیدکنندگان و خبرنگاران قرار نداده است. تنها جزئیات تازه‌ای که به چشم می‌آیند، سپرهایی با طراحی مجدد، استفاده از لامپ‌های ال.ای.دی در چراغ‌های جلو برای روشنایی روز و ورودی‌های هوای متفاوت هستند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
نیسان GT-R
رینگ‌های این اتومبیل نسبت به نمونه‌های پیشین وزن کمتری دارند و طراحی آنها تغییر کرده است. احتمالا در نماشگاه‌های آتی جزئیات بیشتری از طراحی و مشخصات فنی این اتومبیل توسط نیسان در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)
نیسان GT-R

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011