تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

new_win معرفی نرم افزار فیلتر شکن JonDo

JonDo یک ابزار پراکسی مشابه Tor است که میتواند برای دور زدن سانسور اینترنتی، بکار رود. این ابزار در سال 2000 بعنوان یک پروژه دانشگاهی، در المان با نام Java Anon Proxy (JAP) ابداع شد و در حال حاضر بصورت سرویس مجانی و همچنین تجاری ارائه میشود. سرویس دهنده های مجانی فقط با سرعت پائین مودمهای آنالوگ ارائه میشوند ولی سرویسهای تجاری سرعت زیادتری دارند و در عوض برای استفاده از آنها هزینه ای حدود 10 دلار برای هر گیگابایت می بایستی پرداخت نمود. کلاینت جاوا روی لینوکس، Mac OS و ویندوز قابل اجرا میباشد.
http://www.softpedia.com/screenshots/JAP_2.png
مشابه Tor، دلیل اصلی ابداع JonDo فراهم آوردن امکان گمنام ماندن کاربران موقع استفاده از وب است. همانند Tor، این سرویس نیز با ارسال ترافیک از طریق چندین سرویس دهنده مستقل کار میکند.

 

نصب

برای استفاده از JonDo نیاز به دانلود نرم افزار کلاینت آن برای سیستم عامل خود، از وب سایت https://www.jondos.de/en/download دارید. برای لینوکس و Mac OS X فقط یک نسخه قابل دانلود (حدود 6 مگابایت) موجود است.
ولی برای ویندوز سه نسخه مختلف قابل دسترسی است:
متناسب با مورد نیاز و سرعت اتصال به اینترنت خود، نسخه مناسب را دانلود کنید. برای نصب JonDo فایل دانلود شده را اجرا کنید و دستورات ساده داده شده را دنبال نمائید.


پیکربندی و استفاده

وقتی که برای اولین بار از JonDo استفاده میکنید، میتوانید از بین یکی از زبانهای انگلیسی، المانی، چک، هلندی، فرانسوی و روسی یکی را برای استفاده انتخاب نمائید.

jondo_config1_en.png

در صفحه بعد، برای پیکربندی مرورگر وب با پراکسی JonDo از شما سوال میشود. روی نام مرورگر خود کلیلک کرده و دستورات را دنبال نمائید.

jondo_config2_en.png

برای اینکه مطمئن شوید مرورگر خود را، صحیح پیکربندی نموده اید: در پنجره اصلی JonDo، ناشناسی را Off انتخاب کرده و مرورگر وبی را که پیکربندی کرده اید، باز کنید.

jondo_config33_en.png

اگر JonDo به شما پیغام هشدار نمایش داد، گزینه Yes را انتخاب نمائید، در اینحالت همه چیز درست تنظیم شده است و میتوانید گزینه "The warning is shown. Websurfing is possible after confirmation" را انتخاب نمائید. اگر گزینه دیگری مناسب کار شما است، انرا انتخاب نموده و نرم افزار نصب در مورد ان به شما راهنمائی بیشتری ارائه خواهد کرد.

jondo_config3_en.png

حال، در قدم بعد، برای اطمینان از پیکربندی: ناشناسی را On نمائید و مجددا مرورگر وب را باز کنید.

jondo_config9_en.png

اگر وب سایت شما باز شد، همه چیز مرتب است و میتوانید روی "Connection established, websurfing is fine" کلیک کنید. اگر مورد دیگری مد نظر شما است، نرم افزار نصب برنامه، به شما در مورد آن راهنمائی خواهد کرد.
jondo_config5_en.png

حال که پیکربندی تقریبا انجام شده است. شما میتوانید از طریق JonDo به وب دسترسی داشته باشید. باید توجه داشته باشید که مرورگر وب نیز باید بگونه ای تنظیم شده باشد که هیچگونه روزنه نفوذی نداشته باشد. این مورد نیز موقع انتخاب مرورگر توضیح داده میشود.

jondo_config7_en.png 

حال میتوانید، گزینه هایی که میخواهید از طریق کلاینت JonDo روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، را انتخاب نمائید. کاربران مبتدی بهتر است که گزینه "Simplified view" را انتخاب نمایند.
jondo_config8_en.png

اگر سرویس دهنده های استاندارد JonDo در کشور شما مسدود شده اند، گزینه ضد سانسور را امتحان کنید. برای اینکار، روی Config کلیک کرده و در پنجره اصلی JonDo زبانه network را انتخاب کنید. سپس روی "Connect to other JAP/JonDo users in order to reach the anonymization service" کلیک کنید. پیام هشدار را بخوانید و سپس روی Yes کلیک کنید.
jondo_config10_en.png 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011