تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

چگونه آیفون خود را به ماوس و کیبورد کامیپوتر تبدیل کنیم

TouchMouse TouchMouse
شما می توانید در حالیکه با فاصله زیادی نسبت به کامیپوتر یا لپ تاپ خود نشسته اید آن را با آیفون کنترل کنید. علاوه بر این می توانید با تلویزیون خود به اینترنت متصل شده و با استفاده از آیفون خود آن را کنترل کنید. برای انجام این امور تنها کافیست برنامه TouchMouse لاجیتک را بر روی سیستم کامپیوتر و گوشی آیفون خود نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید.
پیش از آغاز کار باید بدانید که هر دو دستگاه یعنی کامیپوتر و آیفون باید به اینترنت متصل بوده و در یک شبکه باشند تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

قدم اول

ابتدا به این لینک رفته و با مشخص کردن سیستم عامل خود، برنامه TouchMouse را دریافت و بر روی کامیپوتر یا Mac خود نصب کنید. توجه کنید که با توجه به تحریم ات، بدون تغییر IP نمی توانید این برنامه را از سایت لاجیتک دریافت کنید.

قدم دوم

سپس این برنامه رایگان را از App Store اپل دریافت کرده و بر روی آیفون خود نصب کنید. اگر روش نصب برنامه رایگان بر روی آیفون خود را نمی دانید مقاله "نصب برنامه های رایگان بر روی آیفون" را مطالعه کنید.

قدم سوم

اکنون برنامه نصب شده بر روی کامپیوتر خود را باز کنید و پس از آن سراغ برنامه نصب شده بر روی آیفون خود بروید و آن را نیز اجرا نمایید. اکنون در این برنامه می توانید نام PC خود را مشاهده کرده و آن را انتخاب کنید. برای استفاده از این برنامه نیاز به تنظیمات خاصی ندارید.

قدم چهارم

اکنون صفحه نمایشگر موبایل شما تبدیل به یک تاچ پد شده و می توانید با لمس نمایشگر گوشی، نشانه گر ماوس را حرکت دهید. به سایت Logitech مراجعه کنید تا از کاربرد های مختلف این برنامه کاربردی مطلع شوید.
همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می کنید، استفاده از این برنامه بسیار جالب و کاربردی است.

قدم پنجم

اگر قصد دارید با استفاده از تلویزیون خود به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، می توانید با استفاده از کابل (مثلا HDMI) لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده و به این ترتیب نشانه گر ماوس را روی صفحه تلویزیون مشاهده و آن را با گوشی آیفون خود کنترل کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011