تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

دانلود موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای بروبكس به نام بدو دیره با سه کیفیت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد بروبکس به نام بدو دیره با سه كیفیت



برو بکس موزیک ویدئو بدو دیره
( به همراه آهنگ ویدئو - با کیفیت عالی HD 1080 - بدون تگ تبلیغاتی )





دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی

Barobax - Bodo Dire HD 1080P

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت خوب

Barobax - Bodo Dire

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط برای پخش در موبایل

Barobax - Bodo Dire



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Baro Bax - Bodo Dire

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Baro Bax - Bodo Dire

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

Baro Bax - Bodo Dire
------------- دانلود آهنگ -------------
دانلود آهنگ بدو دیره بروبکس کیفیت MP3 320

  Barobax - Bodo Dire
دانلود آهنگ بدو دیره بروبکس کیفیت MP3 128

  Barobax - Bodo Dire دانلود آهنگ بدو دیره بروبکس کیفیت OGG 64
  Barobax - Bodo Dire

------------- دانلود موزیک ویدیو -------------

دانلود موزیک ویدیو بدو دیره با کیفیت عالی
دانلود موزیک ویدیو بدو دیره با کیفیت خوب

Barobax – Bodo Dire

دانلود موزیک ویدیو بدو دیره با کیفیت متوسط برای پخش در موبایل


Barobax – Bodo Dire

کیفیت MP3 320
کیفیت MP3 128

 
Barobax - Bodo Dire
 کیفیت OGG 64


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت خوب
 Barobax - Bodo Dire
دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط برای پخش در موبایل
 Barobax - Bodo Dire

------------------ متن ترانه ------------------

اون چشمات دیوونم کرده اون خنده هات عصبیم کرده
فشار خونمو بالا میبری وقتی جف پا روی قلبم میپری
بیا دستاتو تو دستم بنداز بابا انقده دیگه منو دس ننداز
زندگیم افتاده توی دست انداز هر چقد پول بخوای هست دستم باز
همه دخترا پشت درن منتظرن جیغ میزنن
آخ اگه دیر بجنبی میان منو میبرن
بدو بدو بدو بدو بدو
بدو بدو دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
دیگه دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
بدو دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
دیگه دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی … آروم؟
آروم آروم آروم آروم آروم
شما قیافتو آشناس سوسن خانوم
گوش کن توضیح رقص از دید شخص
حرکت موزون بدون نقص
که رو بیت سواره حالا یه لحظه مکث
هر حرکتی بعدش بالعکس
چیک و چیک عکس با گامنو بروبکس
به همه میرسیم باشین ریلکس
همه یه پاتون بالا مث لک لک و
ریتم عوض شد تو چوبک بکو
بدو بیا پیش من چون که بنده
میرقصونم تو رویا هر چی جنبنده
که در این دنیا باشه میخنده
میخنده خالی میبنده
میگه این بابا با ریتم کوبنده
با سحر و جادو میکندت رقصنده
اخلاقت چه بداخلاقه رو اعصابمه مث شلاقه
آخه من چی کار کنم دارم بت علاقه
هر جای دنیا باشی میام سراغت
بیا دستاتو تو دستم بنداز بابا انقده دیگه منو دس ننداز
زندگیم افتاده توی دست انداز هر چقد پول بخوای هست دستم باز
همه دخترا پشت درن منتظرن جیغ میزنن
آخ اگه دیر بجنبی میان ما رو میبرن
بدو دیره … بدو دیره
آی دیگه دیره دلم جای دیگه گیره
بدو بدو دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
دیگه دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
بدو بدو دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی آروم میگیره
دیگه دیره دلم داره جای دیگه میره
اگه زندونیش کنی …

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011