تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۹۰ دی ۲۹, پنجشنبه

سرویس پروکسی رایگان بصورت آزمایشی




بعد از تغییراتی که مخابرات در سیستم فیلترینگ ایجاد کرده, بسیاری از روش های قبلی عبور از فیلترینگ مثل وی پی ان غیر قابل استفاده شده و شکستن فیلتر کار خیلی دشواری شده. ارائه ی یک سرویس رایگان بدون افت سرعت و استفاده ی آسان فکریست که من کردم!
سرویس چیپ وی پی ان در ابتدا با هدف ارائه ی خدمات عبور از فیلتر با قیمت باپپین و کیفیت بالا تاسیس گردید ولی مدتی بدلیل مشکلات اینجانب سرویس دهی متوقف شد و هم اکنون دوباره احیا گردیده اما با با این تفاوت که سرویس های پولی در دوره ی آزمایشی ارائه نمیشود و اگر دوره ی آزمایشی با موفقیت بگذرد این سرویس رایگان میماند. دوره ی آزمایشی یک دوره ی 30 روزه میباشد که یک سرور از دیتاسنتر هتزنر آلمان بدین منظور اجاره شده, تمهیدات لازم انجام شده و آماده ی استفاده میباشد. با اطلاعات زیر میتونید از پروکسی ها استفاده کنید :

HTTPS Proxy

proxy.cheap-vpn.in:20

Socks 4&5
proxy.cheap-vpn.in:21


پسورد : فعلا ندارد
پیشنهاد من برای راحتی جهت استفاده از پروکسی ها استفاده از برنامه ی پروکسیفیر هستش که برنامه رو به همراه آموزش استفاده از اون رو از لینک زیر میتونید دانلود کنید اما توجه داشته باشید برای اینکه افت سرعت نداشته باشید از پروکسی "اچ تی تی پی اس" استفاده کنید و فایل رو که نامش در پایین اومده پس از نصب برنامه اجرا کنید.

CheapVPN HTTPS Proxy.ppx

دانلود

لینک کمکی 1
لینک کمکی 2


باتشکر از پارس سرویس جهت تهیه ی آموزش

پروکسی ها برای استفاده ی نامحدود کاربر ایجاد شده پس اگه سایت یا وبلاگی دارید این مطلب و پروکسی ها رو پست کنید یا در اختیار تمام دوستان و آشنایان و اقوام خودتون قرار بدین!

گرچه این سرویس رایگان هستش اما برای برقراری اون هزینه های زیادی شده, اگر تمایل داشتید این سرویس از دوره ی آزمایشی با موفقیت عبور کنه و رایگان بمونه لطفا به من کمک کنید ! بدین صورت که یک کارت شارژ ایرانسل به هر مبلغی به ایمیل زیر ارسال کنید:

Cheapvpn0@gmail.com

یک کمک بصورت یک کارت شارژ بقای سرویس رو به همراه خواهد داشت.

هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی داشتید به ایمیل بالا ارسال کنید پاسخ داده خواهد شد

موفق باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011