تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

‏Mac Timer، یک تایمر کاربردی برای مک

آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید زمانی مشخص را به کاری اختصاص دهید؟ حتماً دوست داشته اید که پس از اتمام زمان مقرر به نحوی مطلع شده و سراغ کار بعدی بروید. مثلاً می خواهید از همین حالا ۱۰ دقیقه را صرف نوشیدن یک قهوه کنید و یا می خواهید تا یک ساعت آینده ساعت تان را کوک کنید تا به شما خبر دهد که کار دیگری را آغاز کنید.‏
در این صورت از چه ابزاری استفاده می کنید؟ یک ساعت شماطه ای، گوشی تلفن همراه یا هر چیز دیگری که قابلیت کوک شدن را داشته باشد ممکن است به کارتان آید. اما اگر یک نرم افزار کوچک و مناسب در مک خود برای این کار داشته باشید، مطمئناً آن را ترجیح می دهید.
‏Mac Timer نرم افزاری رایگان و کم حجم است که با قابلیت های مناسب و مطلوبش، چنین امکانی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید این زمان سنج معکوس را به میزان دلخواه و برای اعمال مختلف کوک کرده و سپس با کلیک کردن بر روی کلید استارت ساعت را به کار بیاندازید.

بدین ترتیب پس از اتمام زمان مورد نظر آلارم نرم افزار به صدا در می آید. صدا و زمان آلارم مورد نظر را می توانید به دلخواه تعیین نمایید. همچنین Mac Timer این قابلیت را دارد که پس از اتمام زمان مورد نظر دستوری را اجرا کند. دستوراتی همچون ریست کردن سیستم، خارج شدن از برنامه، اجرای فایل یا برنامه ای خاص، باز کردن یک سایت و حتی اجرای اسکریپت های اپل. (که تقریباً اجرای هر کاری را در مک برای شما امکان پذیر می کند.)
این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شماست و برای دانلود آن می توانید به این صفحه در سایت اپل و همچنین اینجا مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011