تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

درخواست رسمی ایران از کانادا برای مجازات عوامل قتل شهروند ایرانی

درخواست رسمی ایران از کانادا برای مجازات عوامل قتل شهروند ایرانی

درخواست رسمی ایران از کانادا برای مجازات عوامل قتل شهروند ایرانی طبعا پیگیری و مجازات عاملان این جنایت وظیفه دولت کانادا است و آن دولت باید پاسخگوی تعهدات خود باشد. متاسفانه پلیس و سایر مراجع مسئول کانادایی در دو مورد قبلی قتل شهروندان ایرانی وظایف حرفه ای خود را به خوبی انجام نداده اند....




سخنگوی وزارت خارجه با انتقاد از عملکرد دولت کانادا در پیگیری قتل دو ایرانی در این کشور در خصوص کشته شدن یک ایرانی دیگر در اتاوا گفت:سفارت ایران با ارسال یادداشت رسمی به وزارت امورخارجه کانادا خواهان تعقیب و مجازات متهمان شده است.

به گزارش مهر، رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص قتل نوجوان ایرانی به نام یزدان غیاثی در شهر اتاوای کانادا و ارزیابی وزارت امورخارجه در این زمینه و اقدام های انجام شده گفت: ضمن تسلیت به خانواده محترم این شهروند ایرانی، تاکید می نماید حمایت از حقوق ایرانیان و پیگیری سرنوشت آنها از اولویت های اصلی وزارت امورخارجه می باشد لذا در این مورد نیز سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتاوا بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و با ارسال یادداشت رسمی به وزارت امورخارجه کانادا خواهان تعقیب و مجازات متهمان شده است. در تهران نیز اقدامات لازم از سوی وزارت امورخارجه در دست پیگیری است.

مهمان پرست افزود: قتل این نوجوان ایرانی نشان داد هشدار قبلی وزارت امورخارجه مبنی بر کاهش ضریب امنیت در کانادا به هموطنان علاقه مند به سفر به این کشور دقیق بوده است.

طبعا پیگیری و مجازات عاملان این جنایت وظیفه دولت کانادا است و آن دولت باید پاسخگوی تعهدات خود باشد. متاسفانه پلیس و سایر مراجع مسئول کانادایی در دو مورد قبلی قتل شهروندان ایرانی وظایف حرفه ای خود را به خوبی انجام نداده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011