تبليغات

http://www.tecness.tk//

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

دختری به زیبایی فرشته (دختر سیلیکونی)




اشتباه نکنید! منظورم مثل افغانستان و قزاقستان و ... نیست که دختر رو از پدر و مادرش میخرن!(همون شیربها!). منظورم زن روباتیکه!




فقط 6000 دلار
ساخته شده از سیلیكون در كشور سوئد است.
قد 150 تا 175 سانتیمتر !
بافت پوست 99% شبیه به انسان !
دارای 100 سنسور در اطراف بدنش كه 30 سنسور حسی در بخش خصوصی !!! ایشون هر سنسور قابلیت فرم گیری تا 20 موقعیت خاص رو برای ایشون فراهم میكنه
به صدای صاحبش فوق العاده حساس است ! و قابلیت اجرای 16 فرمان رو تا فاصله 2 متری بصورت همزمان داره

ضمنا قابلیت گذاشتن رمز عبور هم احتمالا برای حفظ عفاف(!) در ایشون فراهم شده . یعنی بطور خلاصه فقط واسه صاحبش یك كارایی رو انجام میده در صورتی كه روش password بگذارید !
ین نوع عروسكها، دارای پوست، چهره و اندام كاملا مشابه بدن طبیعی انسان هستند. در نوع 8000$ دلاری، توسط سنسورهایی دمای پوست بدن عروسك پیوسته در 37 درجه سانتیگراد نگه داشته می شود. علاوه بر آن، موی استفاده شده در آنها بر خلاف نوع دوم، كلاه گیس نیست و از موی طبیعی انسان و صد درصد تمیز استفاده شده است.
تمامی اندامها توسط اتصال دهنده های پلیمری یا در برخی قسمتها فلزی، به یكدیگر متصل شده اند. شما این امكان را دارید كه عروسك را در هر پوزیشن یا حالتی كه دلخواهتان است قرار دهید. قابلیت شستشو بهمراه فایل صوتی خاصی كه مانند یك Tape در آن جاسازی شده از دیگر ویژگیهای این عروسكها می باشد.
داخل برخی از قسمت های بدن که باید از قابلیت ارتجاعی برخردار باشد
ضد رطوبت و ضربه هستند و برای 3سال از طرف كمپانی ضمانت و گارانتی می شوند.
در آخر، شاید بد نباشد این را هم بدانید كه هر سه نوع این عروسكها، محبوبیت و طرفداران زیادی در سراسر دنیا و به ویژه "ژاپن و امریكا" دارند.
شما میتوانید به شرح زیر كاملا اختصاصی به میل خود ،یك مدل انتخاب كنید : اندازه قد رنگ پوست مزایای متعدد ایشون : برقی نیست با حرف زدن زیاد حوصله شما رو سر نمیبره عمرا چاق نمیشه و نیاز به رژیم درمانی همراه با ایشون ندارید ! عمرا آرایشگاه نمیره ! به موسیقی سنتی و اپرا و سوپ علاقه نداره مخالفتی با فوتبال دیدن شما نداره !!!! اگر شما را با زن دیگری ببنه خفتتون نمی کند ! تحت هیچ شرایطی تحریم هم نمیشید !! هیچوقت به خرید نخواهد رفت ! عمرا اگه پیر بشه هیچوقت مادری نداره كه بخواد با شما رفت و آمد كنه ! عمرا دچار سردرد نمیشه
downloud in filme +18

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم نایاب دو فرشته با بازی گل شیفته فراهانی

/>

دانلود شاهکار مهران مدیری  به مناسبت کریسمس 2011